zaterdag 1 augustus 2015

Over mij

Hoi, ik ben Lieke.

Ik ben 11 jaar en ik heb in een aantal musicals gespeeld. Mijn allereerste musical speelde ik in 2014-2015. Dat was de sprookjesmusical Klaas Vaak van de Efteling Theaterproducties. Met die musical tourden we door het hele land. Ik moest zelfs naar België!! Maar het was wel super leuk! Ik speelde de rol van Roodkapje. In mijn groepje speelde Jip Wassenberg de rol van kikkerprinses Anura, Donovan Gyurakovics de rol van Hans en Britta Caris de rol van Grietje. Met z'n vieren hebben we een toptijd gehad. Af en toe viel ik in in een ander groepje Met Myrthe Hendriks als kikkerprinses Anura, Luuk Matthijssen als Hans en Holly zonne van Zoggel als Grietje.

Nu speel ik in de Sound of Music zomertour❤️ de rol van Louisa. Het op een na oudste meisje. In mijn groepje zit:

Lies (het oudste meisje) Lotte Stevens 
Friederich(het oudste Jongentje) Jippe Beldman
Louisa ben ik dus
Kurt (het een na oudste jongentje) Rick Gommers
Brigitta (het middelste meisje) Julia Smit 
Marta(het een na jongste meisje) Maud Swinkels
Gretl (het jongste Meisje) Sennah Haenen!!!!! 

Het is supergaaf en mijn groepje mocht zelfs een persdag doen! Dat was echt heel gaaf! Jammergenoeg duurt het maar heel kort! Maar we mogen de maand augustus in CARRÉ!!! 

2 opmerkingen: